Kaip grąžinti?

YRA DU VARIANTAI GRĄŽINTI PREKES: siunčiant paštomatu arba atnešus į parduotuvę.

-Grąžinimas per Omniva paštomatą. Norint grąžinti prekes, reikia užpildyti anketą https://www.flipo.lt/parduotuves/hersas-com .Tokiu atveju, grąžinimas, nepriklausomai nuo siuntos dydžio Jums kainuos 2.29 eur.

– Grąžinimas per LP express. Prašome siuntą siųsti įprastai paštomatu adresu Vilniaus LIDL Juodasis kelias 34, +37066344144. Tokiu atveju grąžinimas Jums kainuos pagal LP express nustatytus įkainius, priklausančius nuo siuntos dydžio. Prašome pridėti laisva forma ranka arba kompiuteriu parašytą grąžinimo formą, su: savo vardu, pavarde, užsakymo numeriu, grąžinamų prekių aprašymu, grąžinimo priežastimi, data ir banko sąskaitos numeriu.
-Gražinti galima ir parduotuvėje, adresu Ulonų g. 3, Vilnius. Parduotuvėje užpildysite grąžinimo formą, o pinigai bus grąžinti per 14 d.d. į sąskaitą, iš kurios buvo apmokėta už pirkinį.

– Grąžinant kokybiškas prekes, pirkėjas atsako už tvarkingą prekių supakavimą;
DĖMESIO! Labai prašome supratingumo, nedėti prekių į per mažus paštomato skyrelius, jas stipriai sulankstant, suspaudžiant ir pan., nes tai bus prilyginama prekinės išvaizdos netekimui ir įmonė pasilieka teisę pinigų negrąžinti.
-Grąžinamos prekės turi atsidurti mūsų paštomate per 14 dienų nuo atsiėmimo ir laikas nėra pratęsiamas. Perkant mūsų puslapyje sutinkate su šiomis taisyklėmis, kurios yra viešai matomos.

Svarbi informacija: Už grąžinamos prekės transporto išlaidas pinigai negrąžinami.
DĖMESIO: moteriški/vyriški apatiniai drabužiai, apatiniai marškiniai, maudymosi kostiumėliai, maudymosi drabužiai, pėdkelnės, kojinės, puskojinės, naktiniai marškiniai, pižamos, liemenėlės, juosmenys, korsetai, apatinis trikotažas ir panašūs gaminiai yra netinkami grąžinti ar keisti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių pagal 6.22810 straipsnį.

Kokybiškų prekių grąžinimas, remiantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu (2014-07-22) dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.
Tuo atveju, jei Vartotojas sudaro pirkimo-pardavimo sutartį (toliau Sutartis) naudojantis tik ryšio priemonėmis (nuotolinė sutartis) ir dėl to negali prieš sudarant sutartį pasinaudoti įstatymais įtvirtinta teise apžiūrėti prekes ir įvertinti teikiamų paslaugų pobūdį, jis turi teisę atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, raštu pranešdamas apie tai Pardavėjui per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo dienos. Jeigu Pirkėjas viena Sutartimi įsigijo keletą prekių, jis turi teisę pilnai atsisakyti visų viena Sutartimi nusipirktų prekių arba tik kai kurių viena Sutartimi įsigytų prekių. Nurodytas 14 (keturiolikos) dienų raštiško prašymo pateikimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekės(-ių) perdavimo Pirkėjui ar jo įgaliotam atstovui dienos ir nėra pratęsiamas ar kaip nors susiejamas su prekių perdavimu ar gražinimui Pardavėjui ar kitam asmeniui dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių priežasčių.
Įsigytas kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 d. jei*:
– grąžinama prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje;
– prekė yra nenaudota ir nesugadinta;
– prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, maišeliai ir kt.);
– grąžinama prekė yra pilnos komplektacijos;
(*laikas yra skaičiuojamas nuo siuntos įteikimo gavėjui pradžios ir negali būti pratęsiamas)

Mes galime atsisakyti priimti atgal prekę, jei buvo padaryti prekės ar pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo nebūtini norint apžiūrėti prekę, įskaitant pažeistas etiketes, nuplėštas apsaugines plėveles ir permatomų pakuočių, kurios netrukdytų pasinaudoti prekės apžiūrėjimo teise, pažeidimus.


Jei prekei padaryti pakuotės pažeidimai lemia, jog prekė negalės būti vėliau realizuota už tą pačią kainą, nepažeidžiant kito šios prekės Pirkėjo teisių į naujos ir nenaudotos prekės įsigijimą, tokios prekės gali būti grąžinamos tik mūsų bendru sutarimu (pvz. Jums sutikus kompensuoti prekės nuvertėjimo skirtumą).
Įsipareigojame sugrąžinti Jūsų sumokėtus pinigus per 14 d.d., į kurias neįskaičiuojamas laikas per kurį darbuotojai nustatys ir įvertins, kad prekė yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.).
Jei pirkimo metu Jums buvo pritaikyta papildoma nuolaida užsakymui, o Jūs grąžinote tik dalį vienų užsakymu įsigytų prekių, mes galime išskaičiuoti nuolaidos sumą iš grąžinamos sumos.
Tuo atveju, jei Vartotojas sudaro pirkimo-pardavimo sutartį Pardavėjo prekybos salone ir gali pasinaudoti įstatymais įtvirtinta teise apžiūrėti prekes ir įvertinti teikiamų paslaugų pobūdį, jo prašymas grąžinti įsigytą tinkamos kokybės prekę, dėl Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje nurodytų priežasčių gali būti tenkinamas tik Pardavėjui sutikus priimti prekes.
Prekės grąžinimas įsigijus netinkamos kokybės prekę ir kitais atvejais, vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu (2014-07-22) dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.

Grįžti į viršų

Produktų paieška

Produktas buvo pridėtas į krepšelį